Wikia

Het onderwerp zal zijn:

Gewone dieren met een beetje fantasie!

Bijv: een kat met vleugels, een hond die vuurspuwt...

De winnaar!

Gebruiker:Natuurster is de winnaar van de wedstrijd, met 7 stemmen. Gefeliciteerd! Gebruiker:Libellester is tweede, met 5 stemmen! Gebruiker:Morgenpoot is derde geworden!

Tips voor bij het stemmen

Als je gaat stemmen, let dan op deze puntjes:

  • Spel- en taalfouten. Is de interpunctie goed? Het juiste lidwoord gebruikt? Niet veel d of t foutjes?
  • Wereldbouw. Is er info bij de fanon? Of is het gewoon een lap tekst?
  • Originaliteit. Als de hoofdpersoon een kat met vleugels is, is dat bijvoorbeeld niet heel origineel omdat dat het voorbeeld van hierboven is.
  • Details. Hoe staan de zinnen beschreven? Zo: Hij liep naar huis, of zo: De wolken pakten zich samen en stortten de regen uit over de stad, terwijl hij met haastige passen naar huis liep?
  • Opmaak. Zijn de sjablonen juist gebruikt? Eventueel witregels tussen de tekst?

Doe gewoon lekker allemaal mee! Je hoeft je niet te schamen, mocht je niet veel stemmen krijgen. En als je toch liever niet mee doet, stem dan vooral!

Leef je uit, maar wel volgens de regels :P

Vriendelijke groeten, de beheerders: Gebruiker:Libellester en Gebruiker:Morgenpoot.

Deelnemers

Gebruiker:Dassenpels: Dassenpels: Klad: Verdwaald (niet in de top drie)

Je hebt IJsbos in het noorden en een land van vuur in het zuiden, ze grenzen aan elkaar. In het zuiden licht vulkaan Nowe, het kamp van de gemeenste kudde Vuurpaarden. Saraka is door Stormwolven in de beek gevallen en zo is ze terechtgekomen in het zuiden. In Vuurbos. Ze komt een Bloedwolf tegen, Shana. Samen gaan ze op pad maar waarnaartoe eigenlijk. Shana gaat dood in het noorden. Maar als ze in het zuiden blijven dan gaat Saraka dood. Ze kunnen misschien naar het Plantenbos waar de lieve Plantpaarden te vinden zijn. Maar hoe zit het met de Maanpaarden? Kunnen de Maanpaarden Saraka en Shana helpen? Of is het te laat?

Gebruiker:Luipaardklauw: Luipaardklauw: Klad: Wild (niet in de top drie)

Deze fanfiction gaat over een wild paard, Misa genaamd. Ze heeft bliksemkracht net als de rest van haar kudde.

Gebruiker:Morgenpoot: Morgenpoot: Verraad (derde)

Deze fanfiction gaat over Ringo, een wasbeer. In het Waterrijk verdwijnt iemand en hij wordt gevraagd om het mysterie op te lossen. Gaat het hem lukken? Dit is het derde deel in de serie Ringo's Pad.

Gebruiker:Libellester: Libellester: Klad: Leeuwenstorm (tweede)

De aarde beefde. Je kon geen kant op in de klif. Er kwam een kudde gnoes aan, je kon de angst zien in hun ogen. En door wat? Scardon!

Verraad, Scarlet heeft het verraad proberen te voorkomen maar het mislukte. Zal ze Maladi en Zomondo kunnen waarschuwen en redden van de gnoes of is ze in de val getrapt en denkt ze dat het haar gelukt is?

Gebruiker:Vleugelblad: Vleugelblad: Savannah: Klad (niet in de top drie)

De Huilstam, de stam die altijd huilt, Savannah haar grootmoeder heeft bij De Huilstam gehoord. Savannah komt er achter samen met haar broertje. Ze zien het teken en willen alle honden Flying Dogs met bloed van De Huilstam vinden en daarmee De NIEUWE Huilstam vormen. Maar allemaal zullen ze er iets voorover moeten hebben, Savannah wist dat, maar Savannah wist niet dat het zo iets kostbaars ging zijn........ Flying Dogs, Savannah is het eerste deel.

Gebruiker:Natuurster: Natuurster: Vuur: Klad (eerste)

Een hele tijd voordat Vuur in Ruigwoud kwam, is het gebied overgenomen door de sterke wolf Grijs. Vuur is nieuw in Ruigwoud, en sluit zich vrijwel meteen aan bij de Rebellen. Hij weet niet wat voor gevaar hij loopt, totdat hij Grijs recht in de ogen kijkt. Hij zal zich koste wat het kost inzetten om Grijs te verdrijven.

Zullen Vuur en de Rebellen Grijs kunnen stoppen of is het al te laat? Je leest het in Vuur, het eerste deel van Oorlog Der Wolven.

Gebruiker: Vlinderstorm: Vlinderstorm: Klad: Fairy (niet in de top drie)

Fagana, een dorp vol liefde, natuur en vriendschap. De kuddes. Geen paarden! Maar eenhoorns! Een kudde. De elfen zorgen voor hen maar Kano bekijkt hen en grijpt de eenhoorns. Hoe zullen de elfen de eenhoorns weten te redden? En wat gebeurt er met Lacy? En hoe zit het met de elementeenhoorns? Lees het in dit boek! En neem een kijkje in de wereld van het elfenmeisje Fairy.

Gebruiker:Mvs109: Mvs109: Klad (met het verhaal Cantar!) (niet in de top drie)

Wanneer Marije en Reala op zoek zijn naar de geheimen van de Canciòns, een serie aan magische krachten, kruisen ze het pad van de Gelaarsde Kat die hun wellicht wel kan helpen. Het drietal wordt echter gevolgd door de vos Reynaerde. Hij heeft immer nog een oude rekening te vereffenen...

Tot slot

De poll staat hierboven, daar kan je stemmen. De wedstrijd zal afgelopen zijn op 21 april (deze datum kan nog veranderen).

Neem eens een kijkje op deze pagina: Schrijversbadge lente 2018: badge

Veel succes met schrijven (en lezen natuurlijk)! Groetjes van Gebruiker:Libellester en Gebruiker:Morgenpoot, de beheerders van deze wiki.