Wikia

Informatie

Pinguïnoorlog? WAT?

De Pinguïnoorlog is gebaseerd op wat ik een keertje in de Warrior Cats Chat bazelde. De Pinguïns hebben Mars over genomen! EN NU KOMEN ZE ONS HALEN!! Het verhaal gaat over opstandige Pinguïns, en hoe dat afliep ten opzichte van de wereldbevolking.

Momentele vorderingen en anderen

. De volgorde moet nog eens goed bedacht en nagekeken worden, maar er is al een stukje.

-1- Hoe het allemaal begon...

Het verhaal begint op Antarctica, op een plek waar het vol is van Pinguïns. Het was een grote vergadering, geleid door Henrik Delfus Flipperaar.

"Vandaag is het een bijzondere dag voor alle Pinguïns van het universum. Een grote stap voor de toekomst van de Pinguïns!" Daarmee opende Henrik Delfus Flipperaar de vergadering. "Vandaag, en de komende weken gaan we allereerst alle Pinguïns bevrijden die vastzitten in een dierentuin. Binnenkort zullen wij ook Mars overnemen! Waarvoor, dat is nog niet bekend voor jullie. Daarna vallen de Aardbewoners ook spoedig op hun knieën voor de Pinguïns!"

"En hoe werkt dat?" vroeg de niet al te snuggere Timmie Radar Flipperaar, de broer van de leider van de Pinguïns, Henrik. "Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen, broertje van me..."

Henrik had al van jongs af aan al een hekel aan Timmie Radar. Dus hij klapperde met een vleugel als teken. Timmie Radar werd in een ijskoud gat gegooid, en het gat werd gedicht. "Hohohohoho!" Dat was het kwaadaardige lachje van Henrik Delfus Flipperaar.

"Zo zo Aardlingen, geniet van jullie tijd die je nog hebt..." siste Henrik Delfus Flipperaar terwijl hij stampte op het gedichte gat, waar Timmie in lag.

-2- De allerkoudste plek op Aarde

Het was een zonnige dag op de planeet aarde, op de meeste plekken. In Antarctica vroor het dat je als je een mens was, ter plekke dood zou neervallen. Het was kouder dan ooit tevoren: -80 ºC. En het was niet zomaar -80 ºC, nee, de Pinguïns hadden het zo koud gemaakt.

Het was maar een simpel idee, en begin voor het overnemen van een planeet. Er zou veel pers komen om duidelijk te maken dat dát de koudste plek was. Veel mensen zouden ook vast een foto maken op die plek, dat zij er waren. En op dat moment zouden ze toeslaan.

Dit was al de tweede planeet die de Pinguïns veroverd hadden. Ze hebben ook al Mars veroverd. Laten we eens kijken hoe dat eraan toe ging.

Televisieprogramma

Brekend nieuws! De Pinguïns hebben raketten afgevuurd op Mars. Ze willen Mars veroveren, wat aardig makkelijk te doen zal zijn. Er leeft niemand op Mars, het is een onbewoonde planeet!

Met onze camera's op Mars kunnen wij goed zien wat er aan de hand is. Ze planten een vlag op Mars, het is een ijsblauwe vlag met een pinguïnkop erop, met daar omheen allemaal sterretjes.

15 minuten later...

Mars is nu officieel in handen van de pinguïns! Uhm... flappervleugels. We weten niet wat ze doen daar, wat hun plannen zijn, en hoe de toekomst eruit zal zien...