Wikia

Zoals Luipaardklauw al eerder heeft gedaan, ga ik dit Warrior Cats personage vormen naar hoe ik zelf zou zijn in die wereld.

Karakter

Ik kan goed leren, kan grappig zijn, kom soms wat snauwerig over en ik vind het leuk om discussies te voeren en mensen dissende opmerkingen te geven.

Op school ben ik heel sociaal, maar thuis zit ik bijna altijd alleen. Mijn ouders denken dan dat ik veel aan het schrijven ben, maar in werkelijkheid zit ik dan vaak op de wiki.

Ik kan soms wat doordraaien in de spanning of heel domme opmerkingen maken. Op zich kan ik goed liegen, maar ik doe het niet heel graag.

Positie?

Ik kan wel tegen bloed, maar heel aangenaam vind ik het ook niet. Eerlijk gezegd, al klinkt het heel laf, denk ik niet dat ik heel graag krijger zou willen zijn vanwege de gevechten.

Ik kan goed leren, heb denk ik niet zo'n behoefte aan jongen (nu nog niet xDDDD), en de SterrenClan lijkt me machtig interessant. Ook lijkt het me geweldig om al die profetieën te ontrafelen.

Ik ga daarom voor medicijnkat.

Naam?

Voorvoegsel

Als we gaan voor een naam met een dier, denk ik dat ik het meest overeen kom met de otter. Speels, jong van geest en natuurlijk intelligent ;-)

Het voorvoegsel zou dan Otter- zijn. Voor het achtervoegsel maken we even een stapje naar het uiterlijk.

Uiterlijk

Ik ben niet zo iemand die heel erg van warmte houdt (ik hou het nauwelijks uit in de sauna), maar ik kan ook overgevoelig zijn voor kou. Geen rood/bruin of wit/beige dus.

Grijs past wel goed bij me. Ik dacht aan een beetje lichtgrijs met donkergrijze strepen en lichtgele ogen. Mijn poten zijn zacht, ik heb niet zulke grote oren en heb fluffy haar onder mijn kin.

Achtervoegsel

-staart? Nee, denk het niet. -vacht? Uh... Otters zijn niet grijs. -oog? Nee, dat klinkt heel lelijk.

-snor is wel leuk, alleen klinkt het meer als voor een kater. -oor klinkt niet.

Nu verder naar de symbolische, dieper gezochte namen. Daarvoor kijk ik weer naar het karakter.

-stroom klinkt wel goed. Komt waarschijnlijk door mijn plotselinge "stromen" van enthousiasme. Verder is de otter een waterdier, dus dat komt mooi overeen.

Otterstroom. Ja, dat klinkt niet slecht.

Clan?