Wikia

Blauwhart (Blueheart) is een mooie poes met een blauwachtige glans op haar vacht en indringende, blauwe ogen.

Familie

Moeder:

Appelhart (Dood)

Vader:

Gaaister (Dood)

Zus:

Hyacinthart (Levend)

Partner:

Buizerdster (Levend)

Dochter:

Sneeuwbloem (Levend)

Zoon:

Leeuwerikroep (Levend)

Neven:

Wolfsklauw (Levend)

Hommelvacht (Levend)

Nichten:

Uilenpels (Levend)

Donswolk (Dood)

Achternichten:

Hartsintel (Dood)

Bliksemlicht (Levend)

Echovonk (Levend)

Amandelhart (Levend)

Tulphart (Levend)

Bloempoot (Levend)

Bloesempoot (Levend)

Forelkit (Levend)

Achterneven:

Wolfstorm (Levend)

Gaaipels (Levend)

Streeppels (Levend)

Snelpoot (Levend)

Vleugelkit (Levend)

Achter-achternichten:

Rafelpoot (Levend)

Zonnepoot (Levend)

Forelkit (Levend)

Achter-achterneef:

Vleugelkit (Levend)

Banden

Appelhart, Met haar moeder had ze niet zo'n sterke band. Ze was meestal erg streng tegen haar.

Gaaister, Ze had een sterke band met haar vader. Hij deed vaak stoeipartijtjes met hem. Hij was eigenlijk ook degene die haar zo goed heeft leren vechten.

Hyacinthart, Met haar zus had ze een hele hechte band. Ze zagen elkaar meer als hele goede vrienden dan als zussen.

Buizerdster, Ze vindt hem nu nog steeds leuk, ondanks wat hij haar had proberen aan te doen.

Sneeuwbloem & Leeuwerikroep, Ze heeft met haar beide kinderen sterke banden. Doordat ze Buizerdster kwijt waren zochten de drie katten elkaar vaak op voor steun.

Vuurzang, Ze had een hele sterke band met haar eerste leerling. Hun band bestond uit wederzijds respect. Ze begrepen elkaar, omdat ze nagenoeg hetzelfde waren. Ze waren redelijk eigenzinnig en konden hun woede soms niet helemaal inhouden. Ze hielpen elkaar.

Hartsintel, Blauwhart was blij dat ze één van Vuurzangs jongen als leerling kreeg. Eerst had ze wel haar twijfels bij Hartsintel. Ze leek heel onzeker en angstig. Maar gedurende haar training zag ze de jonge poes helemaal opbloeien. Ze vond het geweldig om haar van angstige kitten naar zelfverzekerde en wijze krijger te zien gaan.

Screenshot 2018-07-16 at 19.58.01

Stamboom van Blauwhart