Wikia

Beukblad (in het Engels: Beechleaf) een bruine poes met grijze vlekken en blauwe ogen.

Familie

Pleegmoeder:

Zonbloem (Levend)

Pleegvader:

Valkster (Dood)

Pleegzussen:

Grijsmist (Levend)

Pluispels (Levend)

Pleegbroer:

Eikelpels (Levend)

Broer:

Bessnor (Dood)

Partner:

Eikelpels (Levend)

Dochter:

Kastanjepoot (Levend)

Zoon:

Blauwpoot (Levend)

Banden

Zonbloem, Ze heeft een goede band met haar pleegmoeder. Ze had ook altijd steun gekregen van Zonbloem en andersom ook.

Valkster, Ze heeft diep respect voor Valkster, maar ze hebben niet echt een band opgebouwd.

Grijsmist & Pluispels, Ze kon goed opschieten met de twee poezen, maar had met beiden geen sterke band.

Eikelpels, ze hebben een hele sterke band.

Bessnor, met haar broer heeft ze een hele sterke band. Ze gingen vaak met zijn tweeën op jacht. Ze was heel verdrietig toen hij doodging.

Kastanjepoot, haar dochter is altijd erg ondeugend en steekt meestal haar broertje aan, maar Beukblad houdt toch zielsveel van haar.

Blauwpoot, haar zoon is wat kalmer dan zijn zusje, maar als Kastanjepoot iets in haar hoofd haalt doet hij meestal wel mee. Beukblad houdt ook heel veel van hem.

Rookklauw, ze is erg gesteld op haar mentor en kletst regelmatig met hem.

IJsvleugel, haar beste vriendin. Ze konden altijd lachen om de fratsen van hun jongen en hadden ook altijd wel een gespreksonderwerp. Ze is ook erg gesteld geraakt op IJsvleugels drie jongen. Toen Hyacintpoot en Regenpoot stierven, heeft ze enkele dagen haar krijgerstaken niet kunnen uitvoeren. Ze heeft IJsvleugel ook erg gesteund.

Trivia

Er is nog geen trivia.