Wikia

Arendvacht (Eaglefur) is een bruine kater met prachtige, helderblauwe ogen.

Screenshot 2018-07-17 at 12.11.47

Stamboom van Arendvacht

Familie

Moeder:

Kristalhart (Levend)

Broer:

Wildhart (Levend)

Zus:

Berkenhart (Levend)

Partner:

Windhart (Levend)

Dochter:

Bijenvleugel (Levend)

Zoons:

Loofpoot (Dood)

Wortelneus (Levend)

Nicht:

Avondpoot (Levend)

Neef:

Keverpoot (Levend)

Banden

Kristalhart, Met zijn moeder had hij niet zo'n goede band. In zijn leerlingentijd zagen ze elkaar nauwelijks.

Wildhart, Hij had een sterke band met zijn broer. Ook toen hij het pad van een medicijnkat had gekozen kwam hij vaak nog een babbeltje maken.

Berkenhart, Met zijn zus had hij een minder sterke band. Hij kon wel goed met haar opschieten.

Windhart, Hij houdt zielsveel van Windhart. Soms is hij iets te overbeschermend, maar dat is alleen omdat hij van haar houdt.

Bijenvleugel, Loofpoot & Wortelneus, Hij houdt heel veel van zijn drie kinderen. Maar hij hield het meest van Loofpoot. Hij was heel erg verdrietig toen hij werd vermoord.

Paddeneus, doordat hij en Windhart partners waren ging hij ook meer om met Paddeneus. Daardoor had hij een sterke band opgebouwd met de kater. Ze zijn beste vrienden geworden.

Kwartelstaart, Met zijn mentor had hij een sterke band ontwikkeld. Deze is echter tijdens zijn krijgerschap verslechterd.

Strovaren, Hij had een goede band met zijn eerste leerling. Hij vond het belangrijk deze te onderhouden dus af en toe maakt hij nog een babbeltje met haar.