Wikia

--Libellester (overleg) 6 jun 2018 18:47 (UTC)

StamboomBriesbloemtotIJszang
  • Libellepoot
  • Dondersteel
  • Muntbuizerd
  • Torrenpoot

Krijgerceremonie:

Hoofdstuk 7, De Strijd.

"Er zijn drie leerlingen, uit de BladClan , de BloesemClan en uit de SneeuwClan, ze hebben bewezen dat ze ware krijgers zijn en ze worden vanavond krijger, met de goedkeuring van de SterrenClan.": zei Kristalster. Toen zei Groenster: "Jaguarpoot, Vlinderpoot en Keverpoot mogen naar voren komen, de Jaguar, Vlinder en Kever van de Clans." Jaguarpoot, Vlinderpoot en Keverpoot kwamen enigszins verbaast naar voren uit de menigte. Ze stopten naast elkaar voor de Hoge Rots en de drie leider spraken tegelijkertijd uit: "Beste leerlingen, jullie hebben bewezen dat jullie ware krijgers zijn, jullie zijn dapper, moedig, en verstandig, daarom worden jullie nu een krijger." Toen sprak Kristalster: "Jaguarpoot, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Jaguarbloem." Toen was het aan Groenster: "Keverpoot, jij zult vanaf vandaag bekend staan als Keverkastanje." "Vlinderpoot, jij zult vanaf vandaag bekend staan als Vlinderzand.": zei Schaduwster. "Welkom!": riepen de leiders in koor. "Jullie moeten waken totdat de zon opkomt.": zei Schaduwster nog. "Jaguarbloem! Keverkastanje! Vlinderzand": riepen alle katten in koor.

Familie:

Moeder:

Dondersteel- levend

Vader:

Muntbuizerd- levend

Oma's:

Duifster- overleden

Briesbloem- overleden

Opa's:

Vossenvuur- overleden

Cederochtend- overleden

Tante:

Groenster- levend

Zussen:

Libellestreep- levend

Traanvlek- levend

Broer:

Torrenwit- overleden

Nichten:

IJskit- levend

Pegelkit- levend

Levende familieleden:

  • Dondersteel- moeder
  • Muntbuizerd- vader
  • Groenster- tante
  • Libellestreep- zus
  • Traanvlek- zus
  • Pegelkit- nicht
  • IJskit- nicht