Wikia

--Libellester (overleg) 6 jun 2018 10:38 (UTC)

       "We dachten dat je dood was.": zei Keverpoot bezorgd. "Zoals ik al zei Keverpoot, ik ben een doorzetter, ik geef niet op.": zei Jaguarpoot met een schorre stem.
Hoofdstuk 12, DSJVK; gesprek tussen Jaguarpoot en Keverpoot
       "Ik was niet bijna dood, ik was dood, ik ben teruggekeerd, Bruinster zei me dat het moest dus deed ik dat, daarom ben ik hier weer."
Hoofdstuk 12, DSJVK; Jaguarpoot tegen Vlinderpoot

Gesprek tussen Jaguarpoot en Vlinderpoot:

  • Vlinderpoot; "Het spijt me Jagu….."
  • Jaguarpoot; "Het geeft niet Vlinderpoot, alles is goed gekomen."
  • Vlinderpoot; "Maar je was bijna dood."
  • Jaguarpoot; "Ik was niet bijna dood, ik was dood, ik ben teruggekeerd, Bruinster zei me dat het moest dus deed ik dat, daarom ben ik hier weer."

Krijgerceremonie:

Hoofdstuk 7, De Strijd.

"Er zijn drie leerlingen, uit de BladClan , de BloesemClan en uit de SneeuwClan, ze hebben bewezen dat ze ware krijgers zijn en ze worden vanavond krijger, met de goedkeuring van de SterrenClan.": zei Kristalster. Toen zei Groenster: "Jaguarpoot, Vlinderpoot en Keverpoot mogen naar voren komen, de Jaguar, Vlinder en Kever van de Clans." Jaguarpoot, Vlinderpoot en Keverpoot kwamen enigszins verbaast naar voren uit de menigte. Ze stopten naast elkaar voor de Hoge Rots en de drie leider spraken tegelijkertijd uit: "Beste leerlingen, jullie hebben bewezen dat jullie ware krijgers zijn, jullie zijn dapper, moedig, en verstandig, daarom worden jullie nu een krijger." Toen sprak Kristalster: "Jaguarpoot, vanaf vandaag zal jij bekend staan als Jaguarbloem." Toen was het aan Groenster: "Keverpoot, jij zult vanaf vandaag bekend staan als Keverkastanje." "Vlinderpoot, jij zult vanaf vandaag bekend staan als Vlinderzand.": zei Schaduwster. "Welkom!": riepen de leiders in koor. "Jullie moeten waken totdat de zon opkomt.": zei Schaduwster nog. "Jaguarbloem! Keverkastanje! Vlinderzand": riepen alle katten in koor.